Nezgoda

Če ste zdravljenje zaključili in ste že prejeli vso zdravstveno dokumentacijo, lahko prijavo škode skupaj s skeni ali fotografijami dokumentacije oddate na skode@prva.si Tudi v primeru, če zdravstvene dokumentacije še nimate, lahko oddate škodni zahtevek, dokumentacijo pa boste dopolnili takrat, ko bo to mogoče. V kolikor želite, da zdravstveno dokumentacijo namesto vas pridobi zavarovalnica, na […]

Ob vas za bolj varen vsakdan

Urejanje zavarovalnih storitev je možno z upoštevanjem splošnih priporočil NIJZ. Prosimo vas, da ob obisku poslovalnice upoštevate varnostne ukrepe za preprečevanje širjenja okužb. Prav tako je pomembno, da spoštujete usmeritve osebja na lokaciji. Za vse informacije in sklenitev vseh zavarovanj na daljavo pa smo za vas še vedno dosegljivi brezplačni telefonski številki 080 88 08 in na info@prva.si.

Ravno v času naše največje ranljivosti, ko ugotavljamo da sta zdravje in življenje nas ter naših bližnjih največjega pomena, je prav, da se ohrani pravo mero odgovornosti, s katero se lahko ognete težavam v primeru najhujšega. Življenje je, kot vidimo, polno nepredvidljivih presenečenj, z življenjskim zavarovanjem PRVA Varnost pa ste v primeru sklenjenih ustreznih kritij […]

Če ste zdravljenje zaključili in ste že prejeli vso zdravstveno dokumentacijo, lahko prijavo škode skupaj s skeni ali fotografijami dokumentacije oddate na skode@prva.si Tudi v primeru, če zdravstvene dokumentacije še nimate, lahko oddate škodni zahtevek, dokumentacijo pa boste dopolnili takrat, ko bo to mogoče. V kolikor želite, da zdravstveno dokumentacijo namesto vas pridobi zavarovalnica, na […]

V kolikor se želite naročiti na zdravstveno storitev, nas pokličite na telefonsko številko točke PRVA Zdravje 01 7 775 775. Za koriščenje kot običajno izberete številko 2, vnesete 7 mestno številko zavarovanca (PIN). Če ste zdravi in niste imeli stika z okuženimi oz. potencialno okuženimi osebami, boste v največ 10 delovnih dneh naročeni na pregled […]

V kolikor imate razpoložljiva denarna sredstva in jih želite v naslednjih nekaj letih oplemenititi, so lahko trenutni upadi na finančnih trgih primerna nakupna priložnost. Smiselno je spoštovati spremenjene razmere na trgih in v naložbo vstopati premišljeno. Sedaj je pravi čas za obročno varčevanje. Z omenjenimi sredstvi lahko danes kupite večje število enot premoženja, z obdobjem […]

Za hitro reševanje škod za življenjska zavarovanja vas prosimo, da k prijavi skenirano priložite vso dokumentacijo, ki jo imate v času prijave obravnavanega škodnega primera. Svetujemo, da elektronska sporočila, ki vsebujejo osebne podatke, pošiljate na varen način. Posredujete nam jo lahko na skode@prva.si. Za več informacij smo vam na voljo na tudi na 080 88 […]

Ne glede na razmere, v PRVI vsi postopki normalno tečejo. Od vas bomo poleg podpisane ponudbe potrebovali še kopijo bančne kartice, kartice upokojenca ali odločbe o upokojitvi in osebne izkaznice. Vse pošljite na naš naslov: Prva osebna zavarovalnica, d.d., Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana. Več informacij boste prejeli na 080 88 08.

Za svojo varnost lahko sedaj poskrbite enostavno, iz udobja domačega naslonjača. V PRVI lahko sedaj vsa zavarovanja sklenete na daljavo. To pomeni, da boste lahko z nami sklenili oziroma uredili zavarovanje od doma, brez fizičnega stika. Za informacije o sklepanju na daljavo in o zavarovanjih lahko pokličete izbranega zavarovalnega zastopnika oziroma mu pošljete e-sporočilo. Vsi kontakti […]

Varčevanje

V kolikor imate razpoložljiva denarna sredstva in jih želite v naslednjih nekaj letih oplemenititi, so lahko trenutni upadi na finančnih trgih primerna nakupna priložnost. Smiselno je spoštovati spremenjene razmere na trgih in v naložbo vstopati premišljeno. Sedaj je pravi čas za obročno varčevanje. Z omenjenimi sredstvi lahko danes kupite večje število enot premoženja, z obdobjem […]

Ne glede na razmere, v PRVI vsi postopki normalno tečejo. Od vas bomo poleg podpisane ponudbe potrebovali še kopijo bančne kartice, kartice upokojenca ali odločbe o upokojitvi in osebne izkaznice. Vse pošljite na naš naslov: Prva osebna zavarovalnica, d.d., Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana. Več informacij boste prejeli na 080 88 08.

To pomeni, da že imate osebni varčevalni račun na katerega vaš delodajalec vplačuje sredstva. Za vplačana sredstva delodajalec uveljavlja olajšavo. Te olajšave ne morete uveljavljati sami. Preverite ali so sredstva, ki jih vplačuje vaš delodajalec nižja od 5,844% vaše bruto plače. Če je temu tako, lahko razliko vplačate sami, uveljavite davčno olajšavo in od države […]

Za individualno vključitev posameznik izpolni pristopno izjavo, ki jo najdete tukaj. Kolektivno se posameznik vključi preko podjetja, v katerem je zaposlen, če ima ta sklenjeno pogodbo o financiranju pokojninskega načrta z enim od izvajalcev.

Dodatno pokojninsko zavarovanje je prostovoljno, zato se posameznik o tem odloča sam. Je pa skladno z zakonodajo, ki področje ureja (ZPIZ-2), delodajalec vključitev dolžan ponuditi vsem zaposlenim. Tako se v zavarovanje vključijo vsi, razen tisti zaposleni, ki tega izrecno ne želijo in podpišejo izjavo.Delodajalec pa lahko omeji pravico do kolektivnega zavarovanja za tiste delavce, ki […]

Zavarovanje se sklepa za nedoločen čas oz. do upokojitve. Namen dodatnega pokojninskega zavarovanje je, da v času, ko smo delovno aktivni, z dodatnim varčevanjem privarčujemo sredstva, s katerimi si bomo po upokojitvi poleg redne zagotovili še dodatno pokojnino. Zato je priporočljivo, da se v zavarovanje vključimo čim prej, že ob nastopu prve zaposlitve, še posebej, […]

Dodatno pokojninsko zavarovanje se sklepa do upokojitve. Po upokojitvi se privarčevana sredstva črpajo v obliki pokojninske rente oz. dodatne pokojnine. V primeru, da se posameznik znajde v situaciji, ko premije iz kakršnihkoli razlogov ne more plačevati (izguba zaposlitve, finančna stiska), se kadar koli lahko odloči za t.i. mirovanje. Mirovanje je obdobje, v katerem posameznik ne […]

Priporočamo vam, da plačujete po svojih zmožnostih. Premija dodatnega pokojninskega zavarovanja je lahko poljubno visoka in zavarovanec jo lahko kadar koli spreminja. Omejena pa je maksimalna davčna olajšava, ki jo iz tega naslova uveljavljamo in znaša največ 5,844 % bruto plače posameznika oziroma v absolutnem znesku, kot je določeno v vsakokratnem pravilniku o določitvi davčnih […]

V primeru menjave delodajalca ima zaposleni tri možnosti. Če ima novi delodajalec vzpostavljen sistem kolektivnega DPZ, zaposleni enostavno nadaljuje s kolektivnim varčevanjem po sistemu, ki ga ima novi delodajalec. Če posameznik nima možnosti kolektivnega varčevanja, se vedno lahko odloči za individualno nadaljevanje z vplačili iz neto plače, kjer lahko tudi višino premije prilagodi svojim zmožnostim. […]

Z januarjem leta 2016 smo v PRVI uspešno uvedli sklade življenjskega cikla. Ti nadgrajujejo dosedanji sistem varčevanja z minimalnim zajamčenim donosom in predvsem mlajšim zavarovancem nudijo možnost izbire. Pokojninsko varčevanje je dolgoročno in za boljši učinek – več privarčevanih sredstev – omogoča sprejemanje kratkoročnih naložbenih tveganj. To pomeni, da mlajši zavarovanci pri varčevanju lahko tvegajo […]

Izvajalec je skladno z zakonodajo upravičen do obračunavanje naslednjih stroškov: Vstopni stroški največ do 3% od vsake vplačane premije. Provizija za upravljanje sredstev v višini največ 1 % od povprečne letne čiste vrednosti sredstev sklada. Izstopni stroški v primeru izrednega prenehanja zavarovanja, ki znašajo 1 % čiste odkupne vrednosti.

Dodatno pokojninsko zavarovanje je prostovoljno in posameznik lahko kadarkoli uveljavlja pravico do mirovanja (začasnega prenehanja z vplačili). V času mirovanja pa je posameznik še vedno vključen v varčevanje, na sredstva na računu pa se mu še naprej pripisujejo donosi. Tako je lahko npr. doba varčevanja pri nekomu dolga 30 let, medtem ko je aktivno vplačeval […]

Sredstva dodatnega pokojninskega zavarovanja se črpajo po upokojitvi v obliki pokojninske rente oz. dodatne pokojnine, ki jo prejemamo poleg redne pokojnine. V Sloveniji je 1. 1. 2013 začel veljati nov Zakon o dodatnem pokojninskem zavarovanju (ZPIZ-2), ki določa, da je edini pogoj za črpanje sredstev upokojitev po pogojih, kot jih določa ZPIZ.

Ali se dodatna pokojninska renta izplačuje preko ZPIZ-a? Dodatna pokojnina se na vaš TRR nakazuje ločeno, neodvisno od vaše osnovne pokojnine. Torej rento prejmete nakazano neposredno na vaš TRR s strani Prve osebne zavarovalnice. Višina rente ne vpliva na odmero regresa, izplačevalec rente pa o njenem izplačilu enkrat letno poroča na DURS.

Izplačana renta se prišteje k dohodkom za poračun dohodnine, a je po pojasnilu DURS-a, št. 4210-263/2011 iz dne 31. 1. 2011 za rento priznana 50-odstotna davčna olajšava pri poračunu dohodnine. To pomeni, da gre v dohodnino le polovica rente izplačane v tekočem letu.

V primeru smrti se renta (če gre za rento z garantirano dobo izplačevanja) do poteka zajamčenega obdobja izplačuje upravičencu, ki ga zavarovanec navede na ponudbi za sklenitev rente. Če upravičenec ni določen, se renta deduje skladno z Zakonom o dedovanju.

Zdravstveno zavarovanje

V kolikor se želite naročiti na zdravstveno storitev, nas pokličite na telefonsko številko točke PRVA Zdravje 01 7 775 775. Za koriščenje kot običajno izberete številko 2, vnesete 7 mestno številko zavarovanca (PIN). Če ste zdravi in niste imeli stika z okuženimi oz. potencialno okuženimi osebami, boste v največ 10 delovnih dneh naročeni na pregled […]

V tem primeru vas vabimo, da se v okviru delovnega časa za informacije obrnete na telefonsko številko točke PRVA Zdravje 01 77 775 775 in skupaj s svetovalcem odgovorita na zgornje vprašanje. Največkrat se zgodi, da je zaradi neplačila tekoče premije za naslednje obdobje izvršena blokada koriščenja specialističnih zdravstvenih storitev.

Po tem, ko dostopite do zdravstvene storitve v sklopu zavarovanja PRVA Zdravje nimate drugih obveznosti razen v naslednjih primerih: ko ste naročeni na storitev, ki je kritje iz zavarovanja PRVA Zdravje – Specialisti ne vsebuje, ko ste naročeni na storitev, ki presega kvoto kritja iz zavarovanja PRVA Zdravje, v primeru, da ste izbrali paket s […]

Čas 10 delovnih dni do specialističnega pregleda začne teči takoj, ko vzpostavite obvezni kontakt z zdravstveno točko PRVA Zdravje. Po tem, ko dostopite do zdravstvene storitve nimate drugih obveznosti razen v primeru, ko ste naročeni na storitev, ki je kritje zavarovanja PRVA Zdravje – Specialisti ne vsebuje, ali ste kvoto kritja presegli. V obeh zadnjih […]

Delovni čas točke PRVA Zdravje smo razdelili na dve možnosti: Za namen koriščenja zavarovanja, naročila in odpovedi terminov, je točka za vas na voljo 24 ur na dan. Za namen informacij na temo že sklenjenega zavarovanja PRVA Zdravje, njegove morebitne sklenitve v prihodnosti, za pomoč pri spletnem sklepanju ali druge informacije, vam je točka PRVA […]

Za koriščenje zdravstvenih storitev je nujno potrebno vzpostaviti telefonski stik z zdravstveno točko PRVA Zdravje, ki vam je na voljo 24 ur na dan. V procesu boste morali predložiti naslednje: podatek o 7 mestni številki zavarovanca, ki se nahaja na zadnji strani kartice PRVA Zdravje, številko zdravstvene dokumentacije, dokumentacije in napotnice ali kopije potrdila elektronske […]

To je bolezen, stanje ali poškodba, ki se ponavlja z izmenjavo boljšega in slabšega zdravstvenega stanja, z vmesnimi remisijskimi obdobji. Bolezen ni kronična in je ozdravljiva. Šteje se, da je bolezen, stanje ali poškodba ponavljajoča se, ko je to medicinsko ugotovljeno ali zavarovanec opravi več kot pet (5) specialističnih storitev ali zahtevnih diagnostičnih preiskav zaradi […]

To so dolgotrajne ali trajne bolezni, poškodbe ali stanja, ki se ponavljajo ali obstaja prihodnji sum na  ponovitev, zanje so potrebni stalen zdravniški nadzor in zdravljenje, lajšanje simptomov, rehabilitacija ali zdravstvena nega. Kronična bolezen, poškodba ali bolezensko stanje lahko povzročajo trajne zdravstvene posledice, poleg tega se na njihovi podlagi ugotavljajo morebitni prihodnji zapleti, stanja ali […]

Življenjsko zavarovanje

Ravno v času naše največje ranljivosti, ko ugotavljamo da sta zdravje in življenje nas ter naših bližnjih največjega pomena, je prav, da se ohrani pravo mero odgovornosti, s katero se lahko ognete težavam v primeru najhujšega. Življenje je, kot vidimo, polno nepredvidljivih presenečenj, z življenjskim zavarovanjem PRVA Varnost pa ste v primeru sklenjenih ustreznih kritij […]

Če ste zdravljenje zaključili in ste že prejeli vso zdravstveno dokumentacijo, lahko prijavo škode skupaj s skeni ali fotografijami dokumentacije oddate na skode@prva.si Tudi v primeru, če zdravstvene dokumentacije še nimate, lahko oddate škodni zahtevek, dokumentacijo pa boste dopolnili takrat, ko bo to mogoče. V kolikor želite, da zdravstveno dokumentacijo namesto vas pridobi zavarovalnica, na […]

Za hitro reševanje škod za življenjska zavarovanja vas prosimo, da k prijavi skenirano priložite vso dokumentacijo, ki jo imate v času prijave obravnavanega škodnega primera. Svetujemo, da elektronska sporočila, ki vsebujejo osebne podatke, pošiljate na varen način. Posredujete nam jo lahko na skode@prva.si. Za več informacij smo vam na voljo na tudi na 080 88 […]

To je bolezen, stanje ali poškodba, ki se ponavlja z izmenjavo boljšega in slabšega zdravstvenega stanja, z vmesnimi remisijskimi obdobji. Bolezen ni kronična in je ozdravljiva. Šteje se, da je bolezen, stanje ali poškodba ponavljajoča se, ko je to medicinsko ugotovljeno ali zavarovanec opravi več kot pet (5) specialističnih storitev ali zahtevnih diagnostičnih preiskav zaradi […]

To so dolgotrajne ali trajne bolezni, poškodbe ali stanja, ki se ponavljajo ali obstaja prihodnji sum na  ponovitev, zanje so potrebni stalen zdravniški nadzor in zdravljenje, lajšanje simptomov, rehabilitacija ali zdravstvena nega. Kronična bolezen, poškodba ali bolezensko stanje lahko povzročajo trajne zdravstvene posledice, poleg tega se na njihovi podlagi ugotavljajo morebitni prihodnji zapleti, stanja ali […]

Bodite obveščeni prvi

[sibwp_form id=1]
X

0808808

Pokličite nas (Od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro)

X
Pišite nam
X
Naročite termin