
Zdravstveno zavarovanje
PRVA Zdravje
Dodatno zdravstveno zavarovanje, ki vam pri novonastalih boleznih in poškodbah omogoča dostop do kakovostnih zdravstvenih storitev v 10 delovnih dneh – ob tem pa vam ne bo treba skrbeti za stroške.
Zdravje je ena izmed naših najpomembnejših vrednot. Ohranjanje zdravja in skrb zanj pa sta pogosto povezana z visokimi stroški. Žal so mnoge zdravstvene storitve zagotovljene le v omejenem obsegu in ob dolgih čakalnih dobah. Samoplačniško pa so težko dostopne zaradi visokih stroškov.
Dodatno zdravstveno zavarovanje vam omogoča, da sebi in svojim najbližjim bistveno olajšate neprijetno situacijo ob bolezni.
Ko nastopi bolezen, moramo vse moči usmeriti v čim hitrejše okrevanje. Še posebej pri težjih boleznih, ki so lahko tudi življenjsko ogrožajoče, je vsaka druga skrb odveč. Nadstandardno oz. dodatno zdravstveno zavarovanje vam v primeru bolezni omogoča, da čim hitreje poskrbite zase in za najboljši rezultat zdravljenja.
Dodatno zdravstveno zavarovanje posamezniku omogočajo večji obseg pravic in visoko kakovost standard zdravstvenih storitev. Med drugim lahko na ta način poskrbimo tudi za možnost, da se izognemo čakalnim vrstam v javnem zdravstvu in pridemo do ustrezne specialistične obravnave v najkrajšem možnem času – tudi brez napotnice!
To so dolgotrajne ali trajne bolezni, poškodbe ali stanja, ki se ponavljajo ali obstaja prihodnji sum na ponovitev, zanje so potrebni stalen zdravniški nadzor in zdravljenje, lajšanje simptomov, rehabilitacija ali zdravstvena nega. Kronična bolezen, poškodba ali bolezensko stanje lahko povzročajo trajne zdravstvene posledice, poleg tega se na njihovi podlagi ugotavljajo morebitni prihodnji zapleti, stanja ali […]
Za koriščenje zdravstvenih storitev je nujno potrebno vzpostaviti telefonski stik z zdravstveno točko PRVA Zdravje, ki vam je na voljo 24 ur na dan. V procesu boste morali predložiti naslednje: podatek o 7 mestni številki zavarovanca, ki se nahaja na zadnji strani kartice PRVA Zdravje, številko zdravstvene dokumentacije, dokumentacije in napotnice ali kopije potrdila elektronske […]
Delovni čas točke PRVA Zdravje smo razdelili na dve možnosti: Za namen koriščenja zavarovanja, naročila in odpovedi terminov, je točka za vas na voljo 24 ur na dan. Za namen informacij na temo že sklenjenega zavarovanja PRVA Zdravje, njegove morebitne sklenitve v prihodnosti, za pomoč pri spletnem sklepanju ali druge informacije, vam je točka PRVA […]