Zakaj je dobro skleniti dodatno zdravstveno zavarovanje?

Ko nastopi bolezen, moramo vse moči usmeriti v čim hitrejše okrevanje. Še posebej pri težjih boleznih, ki so lahko tudi življenjsko ogrožajoče, je vsaka druga skrb odveč. Nadstandardno oz. dodatno zdravstveno zavarovanje vam v primeru bolezni omogoča, da čim hitreje poskrbite zase in za najboljši rezultat zdravljenja.

Dodatno zdravstveno zavarovanje posamezniku omogočajo večji obseg pravic in visoko kakovost standard zdravstvenih storitev. Med drugim lahko na ta način poskrbimo tudi za možnost, da se izognemo čakalnim vrstam v javnem zdravstvu in pridemo do ustrezne specialistične obravnave v najkrajšem možnem času – tudi brez napotnice!

 

NAJ BO ČAKALNA DOBA KRATKA, DA SE VAŠE ZDRAVSTVENO STANJE NE POSLABŠA

Nujna napotnica omogoča dostop do zdravstvene obravnave v 24 urah po izdaji, zelo hitra v 2 tednih, hitra v 2 mesecih, redna napotnica pa v 6 mesecih.

Po podatkih NIJZ je pri 72 % storitev čakanje na termin obravnave daljše od dopustne meje.

Da se vaše zdravstveno stanje zaradi predolgega čakanja ne bi poslabšalo lahko preprečite ss sklenitvijo dodatnega zdravstvenega zavarovanja. Najdaljša čakalna doba za zavarovance zdravstvenega zavarovanja PRVA Zdravje je 10 delovnih dni, medtem ko je povprečna čakalna doba na termin obravnave le 5 delovnih dni.

Pogosta vprašanjaPrikaži več

To so dolgotrajne ali trajne bolezni, poškodbe ali stanja, ki se ponavljajo ali obstaja prihodnji sum na  ponovitev, zanje so potrebni stalen zdravniški nadzor in zdravljenje, lajšanje simptomov, rehabilitacija ali zdravstvena nega. Kronična bolezen, poškodba ali bolezensko stanje lahko povzročajo trajne zdravstvene posledice, poleg tega se na njihovi podlagi ugotavljajo morebitni prihodnji zapleti, stanja ali […]

To je bolezen, stanje ali poškodba, ki se ponavlja z izmenjavo boljšega in slabšega zdravstvenega stanja, z vmesnimi remisijskimi obdobji. Bolezen ni kronična in je ozdravljiva. Šteje se, da je bolezen, stanje ali poškodba ponavljajoča se, ko je to medicinsko ugotovljeno ali zavarovanec opravi več kot pet (5) specialističnih storitev ali zahtevnih diagnostičnih preiskav zaradi […]

Za koriščenje zdravstvenih storitev je nujno potrebno vzpostaviti telefonski stik z zdravstveno točko PRVA Zdravje, ki vam je na voljo 24 ur na dan. V procesu boste morali predložiti naslednje: podatek o 7 mestni številki zavarovanca, ki se nahaja na zadnji strani kartice PRVA Zdravje, številko zdravstvene dokumentacije, dokumentacije in napotnice ali kopije potrdila elektronske […]

Delovni čas točke PRVA Zdravje smo razdelili na dve možnosti: Za namen koriščenja zavarovanja, naročila in odpovedi terminov, je točka za vas na voljo 24 ur na dan. Za namen informacij na temo že sklenjenega zavarovanja PRVA Zdravje, njegove morebitne sklenitve v prihodnosti, za pomoč pri spletnem sklepanju ali druge informacije, vam je točka PRVA […]

Bodite obveščeni prvi

[sibwp_form id=1]