
Zdravstveno zavarovanje
PRVA Zdravje
Dodatno zdravstveno zavarovanje, ki vam pri novonastalih boleznih in poškodbah omogoča dostop do kakovostnih zdravstvenih storitev v povprečno delovnih 5 dneh – ob tem pa vam ne bo treba skrbeti za stroške.
Zdravje je ena izmed naših najpomembnejših vrednot. Ohranjanje zdravja in skrb zanj pa sta pogosto povezana z visokimi stroški. Žal so mnoge zdravstvene storitve zagotovljene le v omejenem obsegu in ob dolgih čakalnih dobah. Samoplačniško pa so težko dostopne zaradi visokih stroškov.
Dodatno zdravstveno zavarovanje vam omogoča, da sebi in svojim najbližjim bistveno olajšate neprijetno situacijo ob bolezni.
Ko nastopi bolezen, moramo vse moči usmeriti v čim hitrejše okrevanje. Še posebej pri težjih boleznih, ki so lahko tudi življenjsko ogrožajoče, je vsaka druga skrb odveč. Nadstandardno oz. dodatno zdravstveno zavarovanje vam v primeru bolezni omogoča, da čim hitreje poskrbite zase in za najboljši rezultat zdravljenja.
Kakšna je razlika med dodatnim zdravstvenim zavarovanjem in dopolnilnim zdravstvenim zavarovanjem.
V kolikor zdravnik specialist oceni, da je za postavitev ustrezne diagnoze potrebnih več informacij (npr. laboratorijski pregled ipd.), lahko v sklopu ene zdravstvene obravnave zavarovanec opravi več zdravstvenih storitev, v kolikor izbrani izvajalec zdravstvenih storitev to omogoča. Za koriščenje katerekoli zdravstvene storitve zavarovanja PRVA Zdravje mora biti ta naročena in avtorizirana prek asistenčnega centra Točka PRVA Zdravje na 01 7 […]
V tem primeru vam zaračunano ceno zdravstvene storitve z 10% popustom. Da boste med pregledom brezskrbni, vam bomo račun poslali po pošti.
V tem primeru bomo z vašim soglasjem lahko izvedli vseeno vse 4 storitve, od tega boste na podlagi naknadno poslanega računa, plačali le 2 najcenejši in še te z dodatnim 10 % popustom.
Dogovorjeni termin izvedbe zdravstvenih storitev se lahko odpove ali predlaga spremembo. O tem mora takoj ali najmanj šest ur pred predhodno dogovorjenim terminom obvestiti zdravstveno točko PRVA Zdravje. V primeru, da zavarovanec termina ne odpove, se šteje, da je zavarovalna storitev koriščena.