Novice  

Zdravi pomagajte ostati zdrav



dodatno-zdravstveno-zavarovanje-najhitrejsa-pot-do-zdravnika

Lovke novega koronavirusa segajo v vse družbene pore in spreminjajo naš življenjski slog. Zdravje je postaja naša najpomembnejša vrednota, pot do tega pa postaja čedalje težja. Ob izbruhu drugega vala okužb se namreč slovensko zdravstvo sooča z večjimi težavami kot kadarkoli doslej.

Po razglasitvi epidemije in zaostrovanju ukrepov, se dostop do zdravstvenih storitev v javnem zdravstvenem sistemu še slabša, obeta se zaprtje ne nujnih zdravstvenih in zobozdravstvenih dejavnosti. Kakšne odločitve bodo na področju zdravstva sprejeli pristojni, še ni znano, dejstvo pa je, da se bo dostopnost specialističnih zdravstvenih storitev še slabšala.

 

Naj zdravstvene težave ne čakajo

Trenutne zelo skrb vzbujajoče razmere, ki se bodo verjetno dodatno zaostrovale, lahko marsikoga odvrnejo od obiska zdravnika. Pri zdravju sta prav odlašanje in čakanje tista dejavnika, ki se nam v okviru javnega zdravstvenega sistema največkrat tudi zares zgodita. Rešitev je zdravljenje v okviru mreže zasebnikov, vendar so ti pregledi praviloma tako dragi, da si jih marsikdo niti ne more privoščiti.

Za najugodnejšo rešitev težav se tako čedalje bolj potrjuje sklenitev dodatnega zdravstvenega zavarovanja, ki krije stroške nadstandardnih ne nujnih zdravstvenih storitev oziroma storitev v zasebnem sektorju, ki bi jih sicer krili samoplačniško. Zavarovanje PRVA Zdravje tudi v času širjenja koronavirusa omogoča hiter dostop do specialističnih storitev, rehabilitacij in operativnih posegov v enodnevni obravnavi v več kot 80 zdravstvenih ustanovah in z več kot 310 zdravnikov. Povprečna čakalna doba na naročeno zdravstveno storitev znotraj naše mreže je zgolj 3,41 dni.

 

UPOŠTEVAJTE UKREPE, OstanITE zdravI

Nihče nima rad čakalnic, čakanja ali pomanjkanja časa za posvet. Da bi imeli dovolj časa, da se posvetimo vsakemu od naših pacientov, se na zdravstvene storitve naroča telefonsko, prek Točke PRVA Zdravje. Za naročanje smo vam na voljo 24 ur dnevno, 7 dni v tednu.

Ta trenutek pa znotraj naše mreže zasebnih izvajalcev zdravstvenih storitev dajemo največji pomen varnosti in upoštevanju preventivnih ukrepov za omejitev širjenja novega koronavirusa. Ker je pomembno tudi ohranjanje zdravja zdravstvenega osebja, ki nadaljevanje izvajanja storitev lahko zagotavlja le na ta način, naše zavarovance oziroma uporabnike zdravstvenih storitev prosimo za spoštovanjepreventivnih  ukrepov.

Na pregled oziroma zdravstveno storitev tako lahko pridejo le zdrave osebe, ki v zadnjih 14 dneh niso imele znakov respiratorne okužbe (povišana temperatura, kašelj, bolečine v grlu, žrelu, znaki prehlada, bolečine v mišicah), prav tako pa okužbe niso imele osebe, s katerimi živijo v istem gospodinjstvu. Obvezna je uporaba  kirurške maske ter razkuževanje rok ob vstopu v prostore območne enote NIJZ.

Vsem zavarovancem omogočamo: brezplačen nasvet zdravnika

Ključne besede:




Bodite obveščeni prvi

[sibwp_form id=1]